wpis testowy

wpis testowy

 

wpis testowy

 

wpis testowy

 

wpis testowy

wpis testowywpis testowywpis testowywpis testowywpis testowywpis testowywpis testowywpis testowywpis testowywpis testowywpis testowywpis testowywpis testowywpis testowywpis testowywpis testowywpis testowy

Invitation!

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Donec quam felis, ultricies nec, pellentesque eu, pretium quis, sem. Nulla consequat massa quis enim.

Donec pede justo, fringilla vel, aliquet nec, vulputate eget, arcu. In enim justo, rhoncus ut, imperdiet a, venenatis vitae, justo. Nullam dictum felis eu pede mollis pretium. Integer tincidunt. Cras dapibus.

Vivamus elementum semper nisi. Aenean vulputate eleifend tellus. Aenean leo ligula, porttitor eu, consequat vitae, eleifend ac, enim. Aliquam lorem ante, dapibus in, viverra quis, feugiat a, tellus.

Donec pede justo, fringilla vel, aliquet nec, vulputate eget, arcu. In enim justo, rhoncus ut, imperdiet a, venenatis vitae, justo. Nullam dictum felis eu pede mollis pretium. Integer tincidunt. Cras dapibus. Vivamus elementum semper nisi. Aenean vulputate eleifend tellus. Aenean leo ligula, porttitor eu, consequat vitae, eleifend ac, enim. Aliquam lorem ante, dapibus in, viverra quis, feugiat a, tellus.

Sklep internetowy czy stacjonarny? Nowe wyzwania przed lokalnym biznesem

Firmy działające lokalnie korzystają często z opcji, jaką jest wybór odpowiedniego miejsca na siedzibę sklepu. A co ze sklepem internetowym, który funkcjonować będzie w sieci, czyli tam, gdzie „wszystko już jest”? To duże wyzwanie dla lokalnych firm, jeśli chcą się rozwijać i zaspokajać potrzeby klientów. Klientom natomiast nie zależy już tak bardzo na osobistym kontakcie ze sprzedawcą i obejrzeniu produktów w stacjonarnym sklepie przed zakupem, więc często wybierają sklep online. Ten dzięki bezpłatnej przesyłce, a często także bezpłatnym zwrotom jest świetną alternatywą zakupów tradycyjnych.

Sklep online jako dopełnienie stacjonarnego

Wybierając sprzedaż internetową można korzystać z wielu możliwości świata wirtualnego, w którym produkty dostępne są przez całą dobę, a wybrać, opłacić i odebrać przesyłkę można bez wychodzenia z domu. Również właściciele sklepów stacjonarnych nastawieni na rozwój mają swoje sklepy internetowe. Pozwala im to dotrzeć do większej liczby odbiorców nie tylko z okolicy.

Plusem posiadania jednocześnie sklepu stacjonarnego oraz sklepu internetowego jest również fakt, że zanim sklep online zostanie odpowiednio wypromowany i będzie miał stałych klientów na przykład dzięki pozycjonowaniu, to w stacjonarnym sklepie będą nadal generowane zyski, które później pochłonie promocja e-sklepu.

Załóż sklep internetowy i zarabiaj na efekcie skali

Efekt skali na przykładzie rozwoju sklepu internetowego pozwala dokładnie zaobserwować, na czym to zjawisko polega. Właściciel sklepu online poprzez zwiększenie rozmiarów działalności może zmniejszyć udział kosztów stałych w kosztach jednostkowych produktu, czyli im większa jest produkcja i sprzedaż, tym niższa może być cena danego produktu. Niższa cena prowadzi do większej sprzedaży, a w efekcie do wyższych zysków (duża liczba małych prowizji).

Rozbudowa sklepu online – łatwiej niż ze stacjonarnym

Zwiększona sprzedaż w sklepie online zależy głównie od dobrego wypromowania poszczególnych produktów oraz samego sklepu jako miejsca, gdzie klient dokona zakupów przez Internet. Dla właściciela sklepu internetowego oznacza to oczywiście większe zyski. W przypadku producentów są to środki, które można zainwestować w nowe technologie i automatyzację linii produkcyjnych.
Takie inwestycje sprawiają, że sprzedaż produktów we własnym sklepie internetowym przyciągnie klientów niższymi jednostkowymi kosztami sprzedaży. Prężnie działające sklepy online pozwalają właścicielom na:
  • zakup w hurtowniach dużych ilości materiałów, półfabrykatów i opakowań w niższych cenach, co wpływa też na obniżenie cen jednostkowych w sprzedaży online,
  • ujednolicenie kosztów pakowania oraz transportu przy mniejszych i większych ilościach sprzedawanych produktów,
  • przemyślane inwestowanie dochodów między innymi w zatrudnienie wykwalifikowanych pracowników do spraw zaopatrzenia oraz sprzedaży produktów.

Sklepy online, które chcą w pełni korzystać z efektu skali muszą mieć duży rynek zbytu na sprzedawany asortyment. Jest to warunek konieczny, często trudny do osiągnięcia przy konkurencji w postaci firm i koncernów zagranicznych. Profesjonalne pozycjonowanie sklepu online to dobry krok na drodze do stałego zwiększania sprzedaży.

Wartościowe możliwości online w sklepach internetowych, czyli co poza kupowaniem

Odpowiednio przygotowany i sprawnie funkcjonujący e-sklep to znacznie więcej niż gama produktów z możliwością zakupu online. Aby spełniał więcej wymogów potencjalnych użytkowników, należy zadbać również o inne wartościowe funkcje, które zatrzymają osoby odwiedzające oraz sprawią, że zakupy staną się przyjemniejsze. Myśląc zatem o sprawnym działaniu Twojego sklepu zwróć uwagę, czy jest wystarczająco udoskonalony.

Zadbaj o Klientów, którzy wybierają sklepy internetowe codziennie lub okazjonalnie

Twoja grupa docelowa to wszystkie osoby zainteresowane zakupem oferowanego przez sklep asortymentu. Po odwiedzeniu witryny przez wpisanie jej adresu do przeglądarki lub poprzez wyniki w wyszukiwarce Google, które pojawią się na określoną frazę, użytkownik liczy na szybkie poruszanie się wewnątrz e-sklepu, sprawny system wkładania produktów do koszka oraz szybkie zakończenie wszelkich transakcji, które zwieńczy jego wizytę.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów warto zwrócić uwagę, czy poza możliwością kupowania zapewniasz im także:

  • błyskawiczny kontakt i obsługę Klienta – infolinia oraz korespondencja mailowa działające zawsze aktywnie w podanych przez Ciebie godzinach. Niezbędne atuty konsultantów to:
    • wiedza o oferowanym asortymencie,
    • zaangażowanie w wykonywaną pracę,
    • pozytywne nastawienie wobec kontaktujących się osób,
  • opcję odbioru w siedzibie firmy – zwiększa to wiarygodność Twoją jako producenta/usługodawcy, a dodatkowo:
    • pozwala dokonać zakupu bez ponoszenia kosztów dostawy,
    • daje możliwość bezpośredniego kontaktu z Klientem
    • pozwala na miejscu omówić kwestie interesujące osobę kupującą,
  • możliwość spotkania w sklepie stacjonarnym – jeżeli Twoja firma to także sklep działający poza Internetem, możesz zapraszać do niego, aby:
    • uwiarygodnić swoją fizyczną obecność w danej branży,
    • odpowiedzieć na pytania Klientów, którzy preferują kontakt osobisty,
    • budować pozytywne relacje poprzez indywidualne spotkania,
  • system zakupów bez rejestracji – część transakcji w sklepach internetowych kończy się przed dokonaniem płatności i zostaje porzucony pełen koszyk, dlatego:
    • daj możliwość zakupu bez logowania się i rejestrowania,
    • zadbaj o opcję szybkich zakupów opartych o dane wpisane jednorazowo,
    • sprawdź, czy sklep wyposażony jest w odpowiednie zabezpieczenia takich transakcji.

Wartościową funkcją jest także newsletter, zwłaszcza dla stałych Klientów. Jeżeli wyrażają chęć otrzymywania najnowszych informacji oznaczać to może, że planują kolejne zakupy w Twoim sklepie internetowym. Zlecając zatem stworzenie e-sklepu pamiętaj o uwzględnieniu w uwagach tej  opcji oraz takie jej skonfigurowanie, aby wyświetlała użytkownikowi przedmioty faktycznie powiązane z jego ostatnimi zakupami.

Wirtualne spacery, czyli jak lokalna firma dba o wizerunek

Nowoczesne technologie wspomagające budowanie wizerunku firmy w Internecie to doskonały pomysł na dotarcie do nowych klientów. Przykładem jest wirtualny spacer, który odpowiednio przygotowany i działający prawidłowo zachęca do wizyt w realnym miejscu. Potęga wirtualnych spacerów została odkryta już także przez firmy lokalne i nie jest zarezerwowana jedynie dla firm o wielkim zasięgu.

Spacer wirtualny to nie luksus

Liczba usługodawców oferujących spacery wirtualne stale rośnie, dlatego ceny są znacznie bardziej konkurencyjne niż wtedy, gdy niewielkie lokalne firmy mogły mieć trudności z wygospodarowaniem odpowiednich środków. Obecnie w pełni profesjonalny wirtualny spacer mają na swojej stronie nawet małe firmy i lokale usługowe, ponieważ jest to inwestycja, która szybko się zwraca w liczbie zainteresowanych klientów.
Nie sposób przedstawić wszystkie powody decydujące o tym, jaką wartość stanowią wirtualne spacery oparte o panoramy 360 stopni. Spośród głównych mających znaczenie dla lokalnych firm wymienić można:
  • odpowiednią wizualizację miejsca – okoliczni klienci chętniej odwiedzą lokal lub punkt usługowy, w którym choćby wirtualnie mogli już przebywać,
  • przystępność dla osób przyjezdnych – dobre wyświetlanie spaceru wirtualnego na smartfonach sprawia, że wyniki z tą opcją mają większą wartość dla użytkowników Google,
  • oszczędność czasu – szanując własny czas można zlecić usługę profesjonalnemu fotografowi, a dla oszczędzenia czasu swojej grupy docelowej dać jej możliwość zapoznania się z lokalem bez wychodzenia z domu,
  • dostęp poprzez stronę i media społecznościowe – zamieszczenie wirtualnego spaceru na stronie www lub jako osobna zakładka Facebooka,
  • dostęp poprzez tradycyjne nośniki reklamy – nawet papierowa ulotka może kierować do panoram 360 stopni, jeśli na druku zostanie zamieszczony kod QR, który po sczytaniu urządzeniem mobilnym przekieruje do wirtualnego spaceru.

W dziedzinie spacerów wirtualnych nie zostało jeszcze powiedziane ostatnie słowo i pewnie długo to nie nastąpi, ponieważ rozwój technologii w rozumieniu ogólnym, a także tej dotyczącej fotografowania daje coraz więcej możliwości. Profesjonalna sesja zdjęciowa w pomieszczeniach firmy to dobra wizytówka Twojej działalności.

Ile powinno kosztować logo firmy? Zobacz za co płacisz

Logo stanowi główny element identyfikacji wizualnej firmy, dlatego jego tworzenie to często długotrwały proces bazujący na wielu wytycznych. O sile logo stanowi kreatywność projektanta, który potrafi w jednym obrazku i kilku literach pokazać potencjał firmy, jej mocne strony oraz świadomość własnej wartości w danej branży. Inwestycja w dobre logo to pieniądze, które będą pracować na wizerunek firmy.

Projekt logo i logotypu – szybki przegląd pojęć

Termin logo często jest używany jako uproszczone określenie zarówno logo, jak i logotypu. To błędna interpretacja, ponieważ różnica między nimi polega na tym, że:

  • logo obejmuje
  1. sygnet, czyli element graficzny oraz
  2. logotyp, czyli część przedstawiającą litery; jest to spójna całość; przykładem może być logo naszej firmy Gogler
  • logotyp przedstawia wyłącznie litery i może występować jako część logo lub samodzielnie, jako typografia; przykład logotypu reprezentuje wyszukiwarkę Google.

Proces tworzenia logo to skupienie się na tym, aby było one dobrze zaprojektowane i skutecznie przyciągało wzrok. Marki znane na rynku od lat są rozpoznawalne głównie poprzez logo, a to dobry wyznacznik dla nowych firm, lecz również dla tych, które chcą odświeżyć swój wizerunek w oczach klientów poprzez zmianę identyfikacji wizualnej.

Logotyp czy księga identyfikacji wizualnej? Doradzamy co wybrać

Logotyp jako element identyfikacji wizualnej firmy to złożona z liter istotna część logo albo ostateczna wersja bez dodatkowych symboli czy obrazków. Taka typografia to znak rozpoznawczy wielu marek, między innymi Gillette oraz H&M, gdzie widzimy same litery, a brak elementów graficznych nie ujmuje niczego całości. Logotyp może stanowić także ważny element księgi identyfikacji wizualnej, której stworzenie to praca dla firmy z pasją.

O dobrej księdze identyfikacji wizualnej

Na system identyfikacji wizualnej składają się wszystkie te elementy, które jako symbolika zewnętrzna firmy pozwalają rozpoznać, że właśnie o tę firmę chodzi. Tworząc księgę identyfikacji wizualnej należy wziąć pod uwagę, że będą to elementy budujące relacje z otoczeniem, dlatego ważne jest indywidualne potraktowanie każdej realizacji.
W księdze identyfikacji wizualnej poza logotypem lub logo powinno się znaleźć także wszystko to, co pomoże promować Twoją działalność w kontaktach z obecnymi i potencjalnymi klientami poprzez odpowiednią oprawę graficzną. Dobra księga identyfikacji wizualnej może zawierać:
  • logo – wersja graficzna, a także opis jego kolorów, różne wersje tła, minimalna wielkość znaku, zakazy dotyczące loga,
  • typografię firmową – określone kroje czcionek do użycia w nagłówkach, podpisach pod zdjęciami lub w zwykłym tekście dotyczącym firmy,
  • kolorystykę firmy – kolory główne oraz dopełniające, kontrast jasności, tonów i nasycenia,
  • druki firmowe – w tym wizytówki, papier firmowy, koperty, dokumenty handlowe,
  • oznakowanie zewnętrzne firmy – szyldy, tablice informacyjne, kasetony, oznakowanie pojazdów,
  • oznakowanie wewnętrzne – ubrania firmowe z widocznym logotypem oraz identyfikatory pracowników.

Płacę tylko za kliknięcie. Reklama AdWords odmieniła mój marketing

Wielu naszych klientów wybrało reklamy AdWords jako samodzielną formę kampanii reklamowej lub jako wspomaganie pozycjonowania w wynikach organicznych. Teraz z dumą mogą powiedzieć, że reklama AdWords odmieniła ich marketing. Są przykładem na to, jak dobre efekty przynoszą linki sponsorowane oraz dobrze zaplanowana strategia działania obejmująca pozycjonowanie i promowanie strony.

Kampanie AdWords jako filar w budowaniu relacji

Aby firma mogła się rozwijać i przyciągać nowych klientów ważne jest mądre podejście do możliwości płynących ze współczesnej reklamy internetowej. Program reklamowy Google AdWords ma niezwykły potencjał, jeśli zostanie odpowiednio użyty. Na każdym etapie kampanii można obserwować uważnie wszystkie efekty.

Powierzając kampanię AdWords profesjonalistom możesz być pewien, że będzie ona prowadzona zgodnie z wszelkimi normami dotyczącymi zarówno kwestii technicznych, jak i etycznych dotyczących pozycjonowania. Podstawowe korzyści to:

  • oszczędność czasu – zamiast zapoznawać się z programem „od podszewki” możesz spokojnie prowadzić firmę i na tym się skupić,
  • rozsądne inwestowanie – mądrze prowadzona kampania AdWords pozwala dobrze wykorzystać przeznaczone na nią środki i oszczędnie gospodarować budżetem,
  • przemyślana strategia – konkretny plan działań, ustalenie fraz i rozsądne dodawanie kolejnych w czasie kampanii, ustalenie grupy odbiorców,
  • indywidualna obsługa – monitorujemy reklamy AdWords oraz efekty kampanii, a nasi specjaliści są do Twojej dyspozycji w przypadku pytań lub wątpliwości,
  • szeroki zasięg kampanii reklamowych AdWords – odpowiednio ustawione frazy pozwolą pozyskać klientów z miasta, województwa, lub w z całego kraju.

Kampania AdWords dla początkujących. Dlaczego to działa?

Kampanie AdWords pozwalają przedstawić Twoją ofertę dokładnie tym klientom, którzy jej potrzebują. Przemyślana strategia marketingowa oparta na linkach sponsorowanych to forma reklamy chętnie wybierana przez właścicieli firm ze względu na możliwość precyzyjnego wyświetlania osobom, które szukają danych produktów lub usług.

Tworzenie skutecznych kampanii AdWords

Reklamy AdWords to szybkość w docieraniu do odbiorców, stabilność efektów przy odpowiednim budżecie oraz możliwość kontrolowania wszystkich działań. Zastrzeżenia do kampanii reklamowych AdWords wynikają zazwyczaj z faktu, że właściciel firmy chce zająć się wszystkim sam, a tak naprawdę brakuje mu na to czasu. Lepszą decyzją będzie zaufać profesjonalistom.
Prowadzone przez nas kampanie bazujące na linkach sponsorowanych to połączenie naszej wiedzy i doświadczenia ze skutecznością narzędzi Google dostępnych w systemie reklamowym AdWords. Niezwykle istotne w każdej kampanii są:
  • konkretne założenia – warto na początku określić cele, które chcesz osiągnąć oraz oczekiwania, jakie masz wobec danej kampanii,
  • odpowiednie słowa kluczowe – tutaj każda fraza ma znaczenie, ponieważ jej promowanie jest płatne, dlatego należy mądrze ułożyć listę fraz w oparciu o narzędzia Google,
  • właściwa analityka – śledzenie kampanii i jakości ruchu dla sprawdzenia, czy reklama dociera do właściwych odbiorców,
  • szybkie reagowanie – modyfikacje kampanii w sytuacji, kiedy nie jest ona wystarczająco skuteczna,
  • optymalna cena za kliknięcie – ustawienie kwot na takim poziomie, aby reklama miała realne szanse dotrzeć do osób zainteresowanych,
  • dobra strona docelowa – wchodząc na stronę firmy poprzez AdWordsy użytkownik chce zobaczyć ofertę, która zachęci go do zakupu produktów lub skorzystania z usług.